somenchef

Alla inlägg den 29 april 2012

Av siri - 29 april 2012 19:37

ok vet ser fuckthard ut på bilderna MEN JAG LOVAR DEN ÄR FINARE PÅ RIKTIGT

i morgon är det majbrasaaaaaaaa yayayayayyayay. nejmen ska vara med hanna och hedda dåå och sen ska jag sova hos hanna och det ska bli kuuul


hejdå pusspuss

    

Av siri - 29 april 2012 09:46

Hur bor du: varannan vecka hos pappa, varannan hos mamma (ok menas nog inte så men jag orkar inte)
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: 1,63 typ
Kan du laga mat: ja, fast mest typ koka pasta och steka pannkakor
Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan
Vad har du på dig just nu: trosor, bh, pappas pyamaströja
Har du någon fobi: navlar 
Hade du en bra kväll igår: nja, lite olika hela tiden
Vilket är ditt senaste inköp: typ choklad
Din favoritdryck på morgonen: smoothie eller varm choklad, beror på om det är sommar eller vinter
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma, på mitt konto. tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: min nagel
Vem snackade du med senast: typ. pappa eller martha
Varm favoritdricka: choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: bajs
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vet inte, men man behöver inte anstränga sej
senaste person du kramade: hedda typ

Senaste person du ringde: min gudfader
Senaste person som ringde dig: axel tydligen, fast 

har inget minen av det
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: nä. eller inte på ett tag iallafall
Längtar du till din nästa födelsedag: ja
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: nä
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv, fast pappa

poppar så jag venne om man kan kalla det att poppa

själv

Brukar du baka: nä
Röstade du i det senaste valet: nej .-.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja, skulle 

kunna vara bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: låt dom komma
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja
Vad tycker du är äckligt: ö mycket
Har du pengar på mobilen: ja

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


som en chef

fråga mej

0 besvarade frågor

fina människors fina bloggar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards